24.Aprīlis
Latvijas Kristīgais radio/quovadis.lv
Ar vēlmi evaņģelizēt, izveidota Facebook spēle «Mozus ceļojums». Internets un sociālie mediji piedāvā neskaitāmas iespējas aizsniegt cilvēkus ar Dieva vēsti, saka Facebook spēles «Mozus ceļojums» veidotājs Brents Djusings. «Daudzi cilvēki zina, ka ir Dievs, viņi tikai nezina kā nākt pie Dieva. Ja tava sirds deg par evaņģelizēšanu un tu gribi lietot sociālos tīklus, tad tev ir šī spēja izplatīt vēsti miljoniem un miljoniem cilvēku.» Spēle izseko Mozus dzīvi, sākot ar laiku, kuru viņš pavadīja faraona pilī. Spēlētāji savāc dažādas lietas un iemaina tās ar citu Facebook spēlētāju lietām, lai progresētu Mozus stāstā. «Spēles norise ir balstīta uz Mozus dzīves biblisko pārskatu, sākot ar viņa jaunību, tad ar atklājumu, kas patiesībā ir viņa saknes, viņa atgriešanos Ēģiptē un ebreju tautas izvešanu no tās. Spēle attēlo Mozus tikšanos ar Ciporu, ir arī interaktīva kāzu aina. Viena no lietām, kura ļoti patīk mūsu spēlētājiem, ir mocību izspēlēšana. Tev ir iespēja pārvērst ūdeni asinīs, tu vari likt parādīties vardēm, utt.,» teica Djusings. Djusings piebilda, ka Facebook spēļu popularitāte pasaulē pieaug, un ka katru nedēļu tās spēlē 300 miljoni cilvēku. «Daudziem tā var būt vienīgā reize, kad viņi saskaras ar Dieva vārdu. Tāpēc mēs gribam to pārraidīt tādā veidā, kas saskan ar Dieva vēsti,» viņš teica. Vairāk kā 217 000 cilvēku ir patikusi šī spēle. Kompānija izstrādā vēl vienu, uz Bībeles patiesību balstītu, spēli, kura drīzumā būs pieejama. Djusings teica, ka tā būs «liels pārsteigums.»