Jaunais pētījums, kas liecina, ka amerikāņi plaši izmanto kristīgos plašsaziņas līdzekļus un tiem uzticas, atklāj daudzus interesantus un pārsteidzošus datus. Visintriģējošākais atklājums ir tas, ka kristīgo mediju satura popularitātes galvenais virzītājspēks ir jaunieši.
Trejs Millers, ASV Nacionālo reliģisko raidorganizāciju izpilddirektors un prezidents, intervijā ar kristīgās ziņu platformas CBN News pārstāvi atklāja, ka viņa organizācija sadarbojas ar Barna Group pētījumu firmu, kas pēta ticības jautājumus, lai izveidotu ziņojumu “Kristīgo mediju patreizējais stāvoklis” (“The State of Christian Media”).
Viens no faktiem, kas viņu visvairāk uzrunāja no iegūtajiem statistikas datiem, bija tas, ka 60 % amerikāņu kaut kādā veidā izmanto kristīgos plašsaziņas līdzekļus.
Millers arī uzsvēra, ka uz Bībeles patiesībām balstītajai presei un plašsaziņas līdzekļiem ir lietas, ko būtu jāņem vērā saistībā ar to, ka lielākā daļa amerikāņu lieto kristīgos plašsaziņas līdzekļus - televīziju, radio, podkāstus, ziņu vietnes, sociālos medijus vai YouTube (platformu): “Kad jūs cilvēkiem jautājat, kāpēc viņi skatās kristīgos medijus, cilvēki atbild: ”Es meklēju iedrošinājumu un cerību.“”
Pētījums atklāj, ka tieši Z paaudzes pārstāvji (dzimuši: 1997-2012) ir līderi kristīgo mediju satura patēriņā - 64 % no viņiem ir iesaistījušies kristiešu sociālo mediju kontos. Tai seko tūkstošgades paaudzes pārstāvji (dzimuši: 1981-1996) - 58 %.
Millers sacīja, ka šī statistika atspēko uzskatu, ka kristīgie plašsaziņas līdzekļi vairāk domāti vecākajai paaudzei. Digitālajiem plašsaziņas līdzekļiem pievēršas, galvenokārt jaunie patērētāji: “Divi no visjaunākajiem kristīgo mediju patērētājiem ir divi no visjaunākajiem demogrāfiskajiem slāņiem Amerikā. Tas ir pārsteidzoši un patiešām parāda, ka šī grupa kaut ko meklē.”
Papildus šai statistikai Millers norādīja, ka 66 % amerikāņu uzskata, ka kristīgie plašsaziņas līdzekļi ir gan vērtīgi, gan uzticami.